نکات انتخاب پارچه مبلمان برای صاحبان حیوانات خانگی

نکات انتخاب پارچه مبلمان برای صاحبان حیوانات خانگی

به عنوان صاحب گربه یا سگ، شما می دانید که این فقط مبلغ پول ارزشمند شما نیست که ممکن است هدر برود، بلکه بیشتر دکوراسیون منزل شماست که ضرر حیوان خانگی محبوب شما را تحمل می کنند. پس راه حل انتخاب یک مبلمان مناسب برای این موقعیت چیست؟

۱۳۹۹/۰۶/۳۰

شما می دانید که این فقط مبلغ پول ارزشمند شما نیست که ممکن است هدر برود، بلکه بیشتر دکوراسیون منزل شماست که ضرر نگهداری حیوان خانگی محبوب شما را تحمل می کنند. زیرا حتی وقتی حیوان شما سعی در از بین بردن اثاثه یا لوازم داخلی شما را ندارد ، عمل ساده بالا رفتن ، نشستن یا راه رفتن روی آن می تواند هزینه پرداخت یک قبض سنگین نظافت را تضمین کند. به این ترتیب و به همین دلیل انتخاب بهترین اثاثه یا لوازم داخلی و پارچه مناسب برای کاناپه شما پیچیده می شود. خوشبختانه برخی از پارچه های ضخیم و بادوام وجود دارند که می توانند در برابر حادثه های گاه و بیگاه گربه یا سگ روی کاناپه ، و چند جای پنجه مقاومت کنند، از چسبیدن موی حیوان خانگی جلوگیری کنند و در برابر لکه های بزاق دهان و لکه های خاک مقاومت کنند.

 

توصیه های عمومی درباره انتخاب پارچه مناسب مبلمان برای حیوانات خانگی

در حالی که حیوان خانگی خود را برای رفتار آموزش می دهید که روی زمین به بالای مبلمان یا وسایل نپرد یا روی نیمکت پنجه نکشد،  بهترین دفاع در برابر سایش مبلمان پارچه های داخلی برای اثاثه یا لوازم داخلی این است که پارچه ای با بافت محکم و پارچه ای که فاقد بافت پیچیده باشد برای روکش مبلمان منزل خود انتخاب کنید.

 

از رنگهای روشن دور شوید

حتی اگر حیوان خانگی خوش رفتار و آموزش دیده دارید کاناپه هایی به رنگ خاکستری، قهوه ای یا شتری به رنگ زغال را انتخاب کنید که لکه را پنهان کرده و در هماهنگی با طرح های رنگی اکثر اتاق ها قرار بگیرد. پارچه ای را که برای مناطق استفاده بیشتر ساخته شده است انتخاب کنید و پارچه های ضد لک یا پارچه هایی را که برای استفاده در محیط داخلی و فضای باز استفاده می شود، در نظر بگیرید.

 

 جنس چرم مناسب مبلمان

دست کم، چرم یکی از بهترین پوشش های کاناپه برای صاحبان حیوانات خانگی است. در حقیقت ، این ماده طبیعی با دوام در واقع با افزایش مدت زمان و استفاده زیاد بهتر هم می شود. نگهداری از چرم آسان است ، دارای رنگهای مختلفی است و با قیمت های مختلف در دسترس است. اما بهتر از همه، چرم می تواند در برابر خرابکاری حیوانات خانگی مقاومت کند.

خاک و آب را می توان به راحتی از روی مبلمان چرم از بین برد و موهای حیوان خانگی خوب پاک می شوند و به سطح صاف چرم نمی چسبند. اگر گربه شما روی آن پنجه می کشد، ممکن است سوراخ هایی در مبل چرمی شما ایجاد کند ، اما خراش های کلی باعث تغییر مخربی روی ظاهر مبل نمی شود. بیشتر کاناپه های چرمی به راحتی با آب تمیز می شوند، اما برای لکه های جدی ، باید با یک متخصص تماس بگیرید.

 

میکروفایبر انتخاب کنید

میکروفایبر، یک پارچه با الیاف مصنوعی، انتخاب عالی دیگری برای صاحبان حیوانات خانگی است. به نظر می رسد کمی شبیه جیر است ، تمیز کردن و نگهداری آن ساده است. میکروفایبر از چرم مقرون به صرفه تر است و در بسیاری از رنگ ها متناسب با سلیقه های دکوراسیون یافت می شود. بدون هیچ علایمی در پارچه، میکروفایبر در مقابل علائم پنجه در برابر آن مقاوم است، زیرا پنجه ها به بافت نمی خورند. موی حیوانات عملاً مورد توجه قرار نمی گیرد، اگر حیوان خانگی شما نژادی مو بلند باشد این پارچه برای مبلمان شما بسیار عالی است.

لکه ها به راحتی روی کاناپه های میکروفایبر تمیز می شوند - فقط لکه را با یک حوله تمیز پاک کنید و سپس آن را با کمی آب و صابون خاتمه دهید. اما ابتدا دستورالعمل های سازنده را بررسی کنید. بهترین نکته در مورد میکروفایبر بافتی است که با یک برس ساده ترمیم می شود. با مسواک روی لکه بکشید تا  روشن تر شود و پس از آن ، در صورت لکه دار شدن ، با قرار دادن دست روی پارچه در جهت مخالف ، حالت تیره تری به دست می آید که رنگ خود پارچه است.

 

نکته های دیگر برای انتخاب پارچه مبلمان برای حیوانات خانگی

برای صاحبان حیوانات خانگی ، یک پارچه طرح دار ممکن است بهتر از تکرنگ باشد، زیرا موها و لکه های حیوان خانگی کمتر دیده می شوند.
صاحبان توله سگ باید یک تشک پنبه مناسب خریداری کنند که کل کاناپه را بپوشاند و مهم نیست که چه پارچه ای را انتخاب کنید. سپس ، بعد از بالغ شدن توله سگ ، آن را بردارید تا کاناپه زیر آن نمایش داده شود.

 

* مواردی که باید از آنها برای انتخاب پارچه مبل اجتناب کرد:

از انتخاب پارچه هایی که پرز و بافت برجسته دارند، دور شوید، این پارچه برای خراشیدن و پنجه کشیدن گربه ها سرگرم کننده است.

همچنین، از پارچه های لطیف، مانند ابریشم ، پشم یا پارچه های توری باید کاملاً اجتناب شود یا فقط در مواردی که حضور حیوان خانگی شما در ان محل مجاز نیست، استفاده شود.

 

ادوا ادواگالری گالری ادوا مبلمان ادوا مبل فروشی ادوا دکوراسیون ادوا ادوا دکوراتور دکوراتور ادوا دکوراسیون داخلی ادوا آدرس ادوا وبسایت ادوا سایت ادوا

 

در زمینه انتخاب انواع پارچه برای مبلمان مطالعه کنید.