سبک مبل شما درباره شما چه می گوید؟

سبک مبل شما درباره شما چه می گوید؟

نحوه تزئین و دکوراسیون منزل ما چیزهای زیادی در مورد شخصیت ما می گوید. وقتی مردم وارد خانه ی ما می شوند، اغلب درک درستی از شخصیت ما خواهند داشت اگر بتوانند به سبک مبلمان و چیدمان منزل شما دقت کنند.

۱۳۹۹/۰۷/۰۱

مبلمان بسیار بیشتر از یک وسیله تزئینی است. سبک آن کاملاً درمورد سلیقه و نحوه استفاده ما از فضا و نحوه نگرش به زندگی مان صحبت می کند. چه یک مبل سنتی باشد، یک ست عتیقه یا یک چستر فیلد بزرگ باشد، همه درباره شما می گویند.

 

مبل انگلیسی: کلاسیک  و عمیق

اگر در خانه خود یک مبل رول با بازوی انگلیسی دارید، احتمال اینکه طرفدار سبک کلاسیک باشید بسیار است اما درعین حال دوست ندارید خیلی رسمی باشد. این سبک (که اغلب اوقات به آن سبک Bridgewater نیز گفته می شود) حال و هوای گاه به گاه اما پیچیده ای دارد که شما را به لم دادن در کوسن های راحت و بزرگ و راحت تشویق می کند.

 

مبل تاکسیدو: پیچیده و شیک

شما به عنوان صاحب یک مبل تاکسیدو، مبل خود را به همان روشی که یک کت و شلوار کاملاً متناسب و دوخته شده می پوشید، دوست دارید. این سبک کلاسیک، پیچیده و فقط کمی دلهره آور است. اگرچه ممکن است گاه گاهی با یک لیوان نوشیدنی آرام روی آن بنشینید، مطمئناً خوردن وعده های غذایی هنگام نشستن روی این مبل وضعیت راحتی را برای شما در پی ندارد.
از آنجا که مبل های تاکسیدو، دارای بازو و پشت بلند هستند، برای لم دادن و چرت زدن مناسب نیستند. آنها فقط برای میهمانی ها و مکالمه های رسمی ساخته شده اند. اگر سبک شما به سمت معاصر متمایل است، این می تواند مبل راحتی شما باشد. پیشنهاد ما انتخاب این سبک مبلمان برای دفترکار شماست.

 

مبل به سبک لاوسون: قابل اطمینان و سازگار

اگر این مبل شماست، احتمالاً در هر روز صبح آخر هفته می توانید بر روی نیمکت خود با روزنامه و یک فنجان قهوه روی آن نشسته باشید. بعد از ظهر احتمالاً به یک کتاب عالی و یک لیوان نوشیدنی سپری شده باشد. و تعطیلات روی آن مبل استراحت می کنید. این به این دلیل است که سبک لاوسون برای ریلکس کردن گاه به گاه عالی است.
در این سبک، بازوها (چه گرد و چه زاویه دار) کوتاه تر از پشت (اما نه به اندازه بازوی رول انگلیسی)، برای استراحت به روی آرنج است. به شرطی که بالش برای زیر سر خود اضافه کنید حتی برای چرت زدن نیز عالی هستند.

مبل ال: خانوادگی و راحت است

خانه ای با مبل ال، خانه ای است که همه برای گذراندن وقت به آن می آیند. شب ها برای دیدن فیلم و بازی های رومیزی، یک مبل ال، بهترین بهانه دورهم جمع شدن در خانه شماست.
شما عاشق این هستید که دوستان و خانواده به خانه شما بیایند و مطمئنا آنها نیز به همان اندازه راحتی مبلمان خانه شما را دوست دارند.
خیلی خوب است که شما یک میز جلومبلی بزرگ  درست در مقابل مبل ال داشته باشید و رو یان را با انواع خوراکی و تنقلات تزیین کنید. مهمانان شما می توانند پاهای خود روی مبل جمع کنند و راحت بنشینند. شما دوست دارید مهمانان و خانواده شما آرام و راحت باشند و یک مبل ال بهترین راه برای انجام آن است.

 

مبل چسترفیلد: پررنگ و نمادین

دقیقاً مانند مبل تاکسیدو، پشتی کاملاً عمودی و بازوهایی دارد که به همان اندازه بلند هستند، بنابراین شما این کاناپه را برای نشستن راحت در نظر نداشتید. چسترفیلدها، با تافتینگ دکمه ای ظریف و طراحی های سنگین، از مشخصات برجسته کلاسیک بودن هستند. اگر یکی از این آیکون های طراحی را در خانه خود دارید ، احتمالاً عاشق عتیقه جات هستید و شخصی که از نحوه استفاده از سبک های قدیمی و استفاده از آنها در فضای داخلی امروزی استقبال می کند.

 

مبل اسلیپر: راحت و خوش نشین

مبل های اسلیپر کمی متناقض هستند  و شما نیز همینطور!

آنها برای میهمانی های گاه به گاه راحت و عالی هستند، اما این به معنای مناسب بودن آنها برای جمع کردن پا یا چرت زدن جدی نیست. شما می خواهید مهمانها بیایند و از خانه شما لذت ببرند، اما آنقدر راحت نباشند که تمایل داشته باشند تمام شب را بمانند.
یک مبل چرم، نمونه ای زیبا از این است که چگونه می توانید یک سبک ساده و بدون حاشیه را ترکیب کنید و آن را گرم، راحت و جذاب کنید.

 

 

مبل های ظریف 

استفاده از این مبلمان، بدان معنی است که شما خانه خود را دوست دارید و هنوز هم معتقد هستید که اتاق های نشیمن باید رسمی باشند. شما از سبک مبلمان ظریف ساخته شده پیروی می کنید و اصرار دارید که حتما به آن احترام گذاشته شود و لمیدن و چرت زدن روی آن برای خانواده ممنوع است. 

در خانه شما، اتاق نشیمن مخصوص موقعیت های خاص است و تماشای تلویزیون و مهمانی های خودمانی در اتاق های دیگر انجام می شود. اگر سبک خاص شما انتخاب این مبلمان برای خانه تان است احتمالا در جعبه جواهرات خود یک رشته مروارید دارید که هنگام جاروبرقی کشیدن آن را به گردن می اندازید.