چگونه خانه خود را برای پاییز تزیین کنید؟

چگونه خانه خود را برای پاییز تزیین کنید؟

تزئینات برای پاییز یکی از بهترین قسمت های فصل است. چه از افرادی با سلیقه مدرن باشید و چه کسی که نمی تواند خانه ویلایی یا مزرعه ای در زندگی خود داشته باشد، تبدیل خانه خود به یک فضای پاییزی آسانتر از آن است که فکر می کنید.

۱۳۹۹/۰۶/۳۱

اگر محدودیت های زمانی و بودجه ای باعث جلوگیری از تزئینات فصلی دکوراسیون منزل شما می شود، خوشحال می شوید که بدانید آماده شدن خانه شما بسیار کم طول می کشد. چند مبادله وسایل روزمره و خرید چند مورد فصلی فوری باعث تغییر شکل و ظاهر خانه شما می شود. نیازی به سرمایه گذاری زمان طولانی و مالی گران نیست. بسیاری از وسایل در زمستان و حتی بعضی از آنها به خوبی در طول سال کار می کنند، بنابراین لازم نیست دایم در حال جابجایی وسایل و تغییر دکوراسیون باشید. ترفند این است که همه آنها را به طور منسجم در فضای زندگی خود جمع کنید.

 

شروع کار با تزئینات پاییزی

روشهای کاملی برای دمیدن پاییز در خانه وجود دارد. خواه نگران این باشید که در گوشه و کنار با کدو تنبل روبرو شوید یا حتی از محل شروع خود مطمئن نیستید، چند روش اصلی تزئینات را باید بخاطر بسپارید.
وسایل روزمره را جایگزین کنید. دکوراسیون فصلی نیازی به دور ریخته شدن ندارد. اگر اهل خرید حوله های چاپ شده با کدو تنبل و زیربشقابی هایی با عکس بوقلمون نیستید - بسیار خوب! در عوض مواردی مانند دستمال یا بشقاب های خود را با مواردی که دارای رنگ کلاسیک پاییزی مانند زرد خردلی، شرابی و عنبه ای هستند جایگزین کنید.
گل های فصلی و سبز را اضافه کنید. یک بروزرسانی آسان دیگر؟ بله، علف های خشک، خزه یا گندم، گل های پاییزی یا برگ های خشک شده را در دکوراسیون خود قرار دهید. برای لمس فصلی دیگر ، یک تاج گل از برگ های پاییز یا شاخه های اکالیپتوس بر روی در ورودی خود اضافه کنید.
همه چیز را مرتب کنید و موارد های کوچک را اضافه کنید. گاهی اوقات، جزییات کوچک در دکوراسیون می توانند معجزه کنند. میز کنارمبلی خود را جابجا کنید، پرزدارترین پتوها را بیرون آورده و بالش ها را از کمد خود بیرون بیاورید و آنها را در یک سبد و در دسترس آسان کنار مبل راحتی قرار دهید. ملحفه های روزمره خود را برای ست های ملحفه گرمتر با رنگ های گرم عوض کنید. یا کار ساده ای مانند گذاشتن گلدان را برای تغییر عطر در خانه انجام دهید.

 

ویژگی های فصل را اضافه کنید

خانه خود را با کدو تنبل پر کنید اما ظاهر آن را با گیاهان فصلی به پایان برسانید. شاید جالب باشد عکس باغی را در طرح روتختی خود نمایش دهید.خلاصه به هیچ وجه لازم نیست که پاییز فصلی بدون گیاه باشد. شاخه ها، تاج های گل خشک شده و بسته های کاه تنها چند روش است که می توانید در فصل برداشت از فضای باز انتخاب کنید. ممکن است در خارج از خانه سردتر شود، اما این نشانه های فصلی باعث می شوند همه چیز در خانه دنج باشند.

 

رنگها و الگوهای پاییزی را در آغوش بگیرید

کاغذ دیواری ها می توانند نمایی چشمگیر به هر اتاقی اضافه کنند، اما اگر خانه شما اجاره ای است شاید نتوانید از این مورد استفاده کنید بهترین کاراین است که از پرده ها و شیدها و تابلوهای متحرک استفاده کنید. یک راه حل شیک، کاغذ دیواری به شما انعطاف پذیری می دهد تا سبک دکوراسیون خود را به صورت فصلی تغییر دهید و این فضای شما را کامل همنوا می کند.

 

همه چیز را دنج احساس کنید

تعویض بالش، پرده و پتو راهی عالی برای به روزرسانی فضای خود در هر فصل است. در حالی که ما نمی توانیم در تمام طول روز روی نیمکت های دنج خود خمیده بمانیم، شما همچنین می توانید فضای دنجی را برای پذیرایی از مهمان های خود در نظر بگیرید. کوسن های نرم خانه شما را به یک پناهگاه گرم و رمانتیک تبدیل می کنند.

 

میز خود را گرم کنید

میزغذاخوری خود را به رنگ پاییز کنید. نیازی به کارهای سخت نیست کافی است از بشقاب ها و لیوان ها و کاسه هایی با رنگ پاییزی و رومیزی مناسب برای صرف یک شام گرم در شب های بارانی استفاده کنید.