چگونه دکوراسیون یک اتاق را زنانه تر جلوه دهیم

چگونه دکوراسیون یک اتاق را زنانه تر جلوه دهیم

تختخواب های پر از کوسن و ملحفه های تمیزو رنگی، میز آرایش، کمد لباس، قفسه و کنسول هایی پر از تزیینات زنانه، آینه قدی تمام این موارد برای زنانه و دکوراسیون کردن یک اتاق بی روح لازم به نظرمی رسند.

۱۳۹۹/۰۶/۱۵

از هر سبک، شکل، رنگ، ماده و بافتی می توان به طور مساوی برای دکوراسیون اختصاصی اتاق خانمها و آقایان استفاده کرد. با این حال، عناصر خاصی از طراحی داخلی وجود دارد که تمایل دارند با زیبایی های سنتی زنانه یا مردانه همراه باشند. در حالی که دکوراسیون داخلی بهترین اتاق ها معمولاً ترکیبی از هر دو هستند، اما گاهی اوقات ممکن است بخواهید خانه شما به یک جهت بیشتر از روش دیگر متمایل شود. اگر چنین است، می توانید جنبه هایی از دکوراسیون اتاق را تغییر دهید و آن را به همان اندازه که قلب شما می خواهد زنانه کند.

رنگ ها و شکل های نرم تری را انتخاب کنید

اتاقی که زنانه است، اغلب به سمت رنگ های ملایم و نرم متمایل شده است - به رنگ های  سبک و خنثی کرمی فکر کنید. البته این بدان معنا نیست که جایی برای رنگهای روشن وجود ندارد - در حقیقت رنگهای روشن مانند صورتی جیغ یا بنفش زنده در فضاهای زنانه به خوبی کار می کنند - اما برای ایجاد یک پرنشاط واقعی دخترانه، نرم بهترین است. وقتی صحبت از رنگ گرم می شود، به فکر ترکیب فلزهای گرم مانند رز گلد یا مسی در دکوراسیون داخلی باشید. در حالی که زیبایی های مردانه متمایل به پلاتین یا نقره ای است که ظاهری سرد و سخت ایجاد می کند، اتاق خانم ها می تواند جذاب و گرم باشد.

برای رسیدن به زیبایی شناسی زنانه، خطوط سخت و اشکال هندسی را به نفع مواردی با لبه های نرم و گرد کنار بگذارید. (خوب، آنها را کاملاً کنار نگذارید - هر اتاقی به تعادل نیاز دارد، از جمله ترکیبی از خطهای راست و منحنی.) زنانگی از طریق انحناها و شکوفائی های تزئینی حاصل می شود، بنابراین از انتخاب خلاقانه وسایل نترسید.

الگوها و بافت ها را مرور کنید

در حالی که اتاق های مردانه تمایل به استفاده از چهارخانه ، طرح های جناقی و راه راه های پررنگ دارند، اتاق های زنانه می توانند بیشترین استفاده را از گل ها، گیاهان گیاهان و سایر الگوهای تزئینی ببرند. هندسه های کوچک مانند نقاط پولکی نیز می توانند در فضاهای زنانه به خوبی کار کنند. چاپها و الگوها. مهم نیست که چه چیزی باید انجام دهید، باید شاد باشند.

علاوه بر این، بافت ها و نحوه استفاده از آنها می تواند احساس کلی یک اتاق را تعیین کند. مانند هر اتاق، استفاده از ترکیب  بسیار مهم است. ترکیب سخت با نرم، براق با مات، و صاف با برجسته  برای سبک بی عیب و نقص. ترکیب بافت به هر اتاق عمق می بخشد. به طور خاص ، وقتی صحبت از اتاق های زنانه می شود، احساس راحتی کنید و از دوزهای مختلف مواد مختلف، از جمله پنبه، ابریشم، مخمل، پارچه کتانی، مخمل و ترمه استفاده کنید. بعلاوه ، موج دارها را فراموش نکنید - این بافت بسیار زنانه است.

 

مبلمان و لوازم جانبی را به روز کنید

وقتی نوبت به ایجاد زیبایی شناسی زنانه در یک اتاق  و دکوراسیون می رسد، می توان کارهای زیادی را با استفاده از برخی مواد انجام داد. بلور، طلا، آینه و سنگ مرمر و تور و ملیله چند مورد از مواد سنتی مرتبط با دکوراسیون داخلی اتاق های زنانه است.

مبلمان اتاق باید شامل شکوفائی های زنانه تزئینی باشد، مانند پارچه دکمه ای و جزئیات تراشیده شده - هرچند نه همه قطعات ، زیرا خیلی طاقت فرسا خواهد بود، اما برخی از قطعات مطمئناً. در حالی که هیچ وقت نباید هیچ اتاقی مملو از مبلمان باشد، اتاق های زنانه فقط به این دلیل که بسیار زیبا به نظر می رسند، نه فقط برای اهداف عملی ، شامل قطعات تزئینی بیشتری هستند. علاوه بر این، لوازم جانبی نقش زیادی در فضای داخلی زنانه بازی می کنند. یک گلدان با گلهای تازه ، بالش پرتاب و اشیا هنری - یعنی کارهای هنری - به شدت نمایش داده می شوند، اما همیشه با سلیقه و بیش از حد مصرف نمی شوند.

تختخواب های پر از کوسن و ملحفه های تمیزو رنگی، میز آرایش، کمد لباس، قفسه و کنسول هایی پر از تزیینات زنانه، آینه قدی تمام این موارد برای زنانه و دکوراسیون کردن یک اتاق بی روح لازم به نظرمی رسند.