10 نکته ای که باید قبل از تزئین خانه خود بدانید

10 نکته ای که باید قبل از تزئین خانه خود بدانید

دکوراسیون منزل می تواند یک تجربه هیجان انگیز باشد و به طور معمول بیشترین و مهم ترین قسمت داشتن فضایی برای خلوت و راحتی را باید در نظر گرفت!

۱۳۹۹/۰۶/۱۵

همه ما ترجیحات و سبک های خاص خودمان را داریم که نشان دهنده این است که چه کسی هستیم. هرچند بیشتر اوقات افراد از سلیقه های خیلی خوبی برای چیدمان و دکوراسیون منزل خود بهره می برند اما گاهی لازم است تا نکات ساده ای را برای نشان دادن بهترین انتخاب هایمان از قلم نیاندازیم.

شاید آنقدر ایده در ذهن شما باشد که مطمئن نیستید از کجا شروع کنید یا اینکه اصلاً زیاد فکر نکرده اید که چگونه فضای خود را تزئین کنید. ممکن است تعجب کنید اما در پایان روز تزئینات منزل شما واقعا مهم است و باید در خانه راحت باشید اما نباید اجازه دهید سبک منحصر به فرد و خلاقانه شما در گوشه ذهن شما گرد و غبار بخورد.

 

کمتر بیشتر است.

اجازه دهید صادق باشیم؛ شما احتکار کننده هستید. شما می خواهید همه چیز را حفظ کنید و هرگز وقت نگذارید تا بفهمید چه چیزی نیاز دارید یا ندارید. قبل از اینکه واقعاً دکوراسیون را شروع کنید ، تمام دارایی خود را از جمله جعبه هایی که در کمد و قفسه های لباس خود مدتهاست باز نکرده اید، مرور کنید. آیا چیزی داخل آنها دارید که تحمل آن را داشته باشید تا بیرون بیاندازید؟

 

به آنچه که دارید نگاهی بیندازید و آن را به چیزی تزئینی یا مفید تبدیل کنید!

صحبت از کمتر بیشتر است، چرا وقتی ممکن است چیزی جلوی چشم  شما باشد و بیرون بروید و یک تن اکسسوری  بخرید؟ شما کنجکاو و خلاق هستید ، بنابراین سخت است که وسایل ناخواسته خود را الک کنید و آنها را به یک چیز تازه و با طراوت تبدیل کنید!

از قفسه ها و کنسول های خانه برای به نمایش گذاشتن  تزیینات و کارهای دستی خود استفاده کنید.

فضای زیادی به خود اختصاص دهید.

شما دوست ندارید که در داخل جعبه حبس شوید. شما می خواهید آزاد و رها باشید ، و این کاملا منطقی است. اطمینان حاصل کنید که فضای زیادی به خود اختصاص داده اید و خانه خود را به گونه ای مرتب کنید که احساس گیر افتادن نکنید. سعی کنید طرح را جادار و آسان برای رفت و آمد و جادادن مبلمان و تختخواب نگه دارید.

 

فضای بیرون را به داخل بیاورید!

همانطور که در بالا ذکر شد ، شما دوست دارید احساس باز بودن و آزاد بودن کنید. فضای باز جایی است که شما رشد می کنید ، پس چرا آن را در خانه خود قرار نمی دهید؟ برای نگهداری گیاهان سرمایه گذاری کنید، اما گیاهانی را امتحان کنید که به یک توجه خاصی نیاز ندارند.

سازماندهی کنید

بله ، می دانیم  که ایده اصلی تغییر دکوراسیون داخلی خانه باعث می شود چشم هایتان را بچرخانید و به وسایل تان بگویید که آیا به آن احتیاج دارید یا نه. شما تمایل دارید بسیاری از پروژه هایی را که نمی توانید به پایان برسانید شروع کنید و لحظه ای تصمیم گیری می کنید. وقت گذاشتن در زمینه های سازمان دهی ساده به شما کمک می کند، حداقل اندکی با برنامه باشید. حتی چیزی به سادگی گرفتن جعبه های تزئینی و یا حتی یک بوفه یا قفسه ساده برای جادادن وسایل می تواند شما را از آشفتگی بیرون بیاورد.

شما یک نوع هستید و به همین ترتیب، دکوراسیون شما باید منعکس کننده آن باشد. شما فردی نیستید که به یک فروشگاه تجاری بروید و نقاشی بخرید که می دانید در هزار خانه دیگر خواهد بود. پس چرا چیزی محلی یا چیزی را که منحصربفرد برای شما طراحی شده  را خریداری نمی کنید و زیبایی شناسی خود را بر اساس آن بنا نمی کنید؟ این کار باعث می شود انرژی خلاقیت شما پیشرفت کند و واقعاً شما را درگیر خود کند، به جای اینکه احساس کنید دکوراسیون منزل کار سختی است.

 

از آزمایش رنگ های گرم و یا تند نترسید.

شما شخصیتی درخشان دارید ، پس نترسید که باعث درخشش آن شود! اگر کسی بتواند خانه ای با رنگ روشن داشته باشد، شما خواهید بود. لازم نیست که هر موردی را در خانه خود رنگ نئونی بزنید، اما افزودن رنگ های روشن برای نشان دادن حالت آفتابی شما اصلا خجالت آور نیست. به علاوه ، رنگهای های گرم می توانند فضایی را بزرگتر از آنچه که هست نشان دهند، که برای شما فقط یک مزیت است!

 

دکوراسیون سبک مینیمال 

شاید از حجم کارهایی که برای تغییر دکوراسیون خود بخواهید انجام بدهید وحشت کنید. اگر نمی توانید یک موضوع کلی را که می خواهید روی آن تمرکز کنید، دریابید، سبک مینیمال در دکوراسیون احتمالاً منعکس کننده تعداد محدودی مضمون است که در خود می بینید. می توانید با ایده بازی کنید و آن را از خودتان بسازید، اما شروع کردن از جایی ضرری ندارد!

این سبک به شما کمک می کند تا با کمترین های ممکن بهترین دکوراسیون را به نمایش بگذارید.