7 دلیل که فضاهای کوچک بهترین فضاها هستند

7 دلیل که فضاهای کوچک بهترین فضاها هستند

اگر می خواهید فضای شما بازتابی از شما و حساسیت های سبک شخصی شما باشد. فضاهای کوچک ، با داشتن سطح محدود، دستیابی به آن را کاملاً آسان می کنند.

۱۳۹۹/۰۶/۱۰

با توجه به قیمت بالای مسکن، به ویژه برای ساکنان شهرهای بزرگ، بسیاری از ما در فضاهای کوچکتر از آنچه دوست داریم کار یا زندگی می کنیم. به همین دلیل است که ما در مورد چگونگی به حداکثر رساندن قابلیت استفاده از فضای زندگی خود و نحوه چیدمان و دکوراسیون داخلیبا هم  بسیار مشترک هستیم.

ادامه مطلب را بخوانید تا بدانید چرا ما فکر می کنیم فضاهای کوچک بهترین فضاها برای داستن بهترین مدل دکوراسیون مبلمان و وسایل هستند.

آنها فوق العاده دنج هستند

ممکن است شما کلمه "دنج" را مانند یک حسن تعبیر که دلالان استفاده می کنند، تصور کنید، اما زندگی در فضاهای کوچک از مزیت های واقعی در مورد ساخت فضا و دکوراسیون داخلی دنج برخوردار است. هنگامی که فضای زیادی برای دکوراسیون و راحتی ندارید، تمرکز بر چیدمان صحیح واصولی، محیط بسیار آسان تر است. تکه های کوچک و ارزان قیمت دکوراسیون، مانند شمع و بالش، تأثیرات بیشتری در فضای کلی شما نسبت به فضای بزرگتر خواهند داشت، و ایجاد جلوه ای دقیق که دنبال آن می کنید بسیار ساده است. هنگامی که برای تغییر آماده شدید، تغییر کار بسیار ساده تر است.

آنها بیشتر سازمان یافته اند

هنگامی که در خانه های کوچک  زندگی می کنید، فضای کمتری برای چیزهای متفرقه دیگر وجود دارد که توانایی جمع شدن در فضای شما را دارند، حتی در صورت عدم نیاز. چیزهایی که دیگر برای شما مفید نیستند بیشتر از دیگران برجسته می شوند و باعث می شوند که نظافت، نظم یافتن و احاطه در محیط کار تنها با مواردی که به نظر شما مفید یا با ارزش هستند، راحت تر باشد. هنگامی که به طور مداوم به جستجوی چیزهای موردنیاز خود نمی پردازید، زندگی روزمره و کلیه فعالیتهای مرتبط را بسیار کارآمدتر می کند.

تزئین آنها ارزان تر است

صرفاً برای ایجاد فضای بزرگ، گرم و راحت و جذاب، می توان مبلمان و دکورهای چند میلیونی را صرف کرد.از طرف دیگر فضاهای کوچک، تزئینات را ساده تر و مقرون به صرفه تر می کنند. به جای بسیاری از قطعات مبلمان بزرگ و گران قیمت، برای سبک خود فقط به چند مورد کاناپه و صندلی تک راحتی نیاز دارید. و مقدار زیادی وجه نقد باقیمانده برای اکسسوری مانند شمع و گلهای تازه خواهید داشت.

آنها سبک مینیمالیسم بدون استرس را ترویج می کنند

مینیمالیسم در صحنه طراحی و دکوراسیون داخلی موج های بزرگی را ایجاد کرده است، زیرا تعداد بیشتری از افراد از این سبک الهام گرفته برای ساده تر زندگی و کاهش استرس استفاده می کنند. یکی از نکات جالب در مورد خانه های کوچک این است که اتخاذ این سبک بدون استرس و شادی آوری بسیار آسان است. در واقع، سبک دکوراسیون مینیمالیسم تقریباً برای افرادی که در کوچکترین مکان ها هستند مانند یک آپارتمان ضرورت است، بنابراین اگردوست دارید، احتمالاً یک استاد مینیمال هستید.

برای تمیز کردن آسانتر هستند

این قطعاً یکی از امتیازات مورد علاقه ما برای زندگی در یک فضای کوچک است: خیلی آسان تر برای تمیزکاری. هرچه فضای بزرگتر باشد، سازماندهی، مرتب و تمیز کردن بیشتر طول می کشد، و حفظ آن به همین ترتیب چالش برانگیزتر است. چه کسی می خواهد ساعت ها وقتش صرف تلاش برای ایجاد فضای دوست داشتنی هدر شود؟ به همین دلیل فضاهای زیبا و دنج برای کسانی که آرامش  پیدا می کنند در هنگام محاصره با نظم و پاکیزگی نیستند و نمی خواهند وقت و انرژی خود را برای نگهداری از این طریق صرف کنند.

آنها پایدارتر هستند - از نظر محیطی و مالی

هیچ رازی نیست که هزینه های گرمایش، سرمایش و برق می تواند به طور جدی آسیب زا باشند- هم برای کیف پول و هم محیط زیست. وقتی قبض برق کسی که در 500 متر مربع زندگی می کند را با کسی که در 70 متر زندگی می کند مقایسه می کنید ، این تفاوت می تواند قابل توجه باشد ، که اغلب پنج ، شش یا حتی ده برابر بیشتر هزینه دارد. زندگی در خانه های کوچک به معنای کاهش جدی در هزینه های ماهانه و همچنین تأثیر خانه شما بر مادر عزیزمان طبیعت است.

شخصی سازی آنها آسان تر است

آیا تا به حال به خانه ای بزرگ رفته اید که بیشتر احساس کنید وارد یک موزه شده اید؟ اگر می خواهید فضای شما بازتابی از شما و حساسیت های سبک شخصی شما باشد. فضاهای کوچک و دکوراسیون مینیمال، با داشتن سطح محدود، دستیابی به آن را کاملاً آسان می کنند.