بهترین مکان برای آویختن آینه در خانه

بهترین مکان برای آویختن آینه در خانه

اگر آینه را در یک اتاق آویزان کنید، یک وسیله ضروری را به آن اضافه می کنید. چه یک راهرو یا سالن مجلل بزرگ ، اتاق کودک یا حمام ، افزودن آینه به فضا زیبایی می بخشد و فضای فضای باز را بازتر می کند.

۱۳۹۹/۰۶/۱۰

 

هر کجا که می خواهید آینه آویزان کنید، مطمئن شوید که منظره ای قابل تأمل است. آینه روبروی یک پنجره یک فضای بیرونی دوست داشتنی را منعکس می کند و توهم پنجره دوم را ایجاد می کند. یک ویژگی جالب معماری می تواند منعکس شود و تعادل را به یک اتاق بدهد. آینه می تواند کاملاً کاربردی یا نقطه کانونی یک اتاق باشد. هر کدام که باشد، نور، زیبایی، توهم و راحتی خانه شما را فراهم می کند.

 

آینه دردکوراسیون حمام

اولین جایی که فکر می کنید یک آینه در حمام است. مطمئناً، وقتی از دوش بیرون می آیید غالباً کدر می شود، اما بدون آن نمی توانید زندگی کنید. بالای روشویی محبوب ترین مکان است. اصلاح صورت و استفاده برای آرایش با آینه ای با اندازه خوب که در یک قاب یا مستقیم به دیوار نصب شده است بسیار آسان تر است. سعی کنید یک آینه محدب که از دیوار آویزان است هم نصب کنید، کار با آن را دوست خواهید داشت!
اگر فضای کافی دارید، یک آینه آویز دیواری با بازوی قابل تنظیم مستقیماً روبروی آینه روی دیوار روشویی نصب کنید. شما قادر خواهید بود به پشت سر خود نگاه کنید بدون اینکه نیازی به آینه دستی داشته باشید. اگر یک حمام واقعاً کوچک دارید ، ممکن است فکر کنید آینه دیگری را روی وان خود آویزان کنید. این می تواند به بزرگتر نشان دادن یک حمام کوچک کمک کند.

 

آینه دردکوراسیون اتاق خواب

یک آینه تمام قد برای هر اتاق خواب ضروری است! اگر دیواری به اندازه کافی بزرگ دارید ، آن را در آنجا آویزان کنید. در صورت لزوم ، می توانید آن را به در اتاق خواب ، در کمد یا حتی داخل کمد آویزان کنید تا به جز مواردی که می خواهید دیده نشود. این باعث می شود دیدن لباس روی تن شما خیلی راحت تر شود. مطمئن باشید که آینه را با فضای کافی در جلو نصب کرده اید تا بتوانید عقب بایستید. اگر خیلی نزدیک به آینه باشید، دید شما کم می شود.

 

آینه در دکوراسیون اتاق کودک

کودکان عاشق نگاه کردن به خود در آینه هستند و اتاق کودک مکان مناسبی برای آویزان کردن آن است. برای یک نوزاد ، آینه را با دقت نزدیک تختخواب آویزان کنید تا کودک بتواند خودش را ببیند. آینه ای روی دیوار در نزدیکی میز در حال تعویض کودک باعث می شود کودک در حالی که شما در حال تغییر هستید کودک را سرگرم کند. حتماً در اتاق کودک نوپا یا کودک بزرگتر آینه ای را در سطح قد کودک نصب کنید. یک آینه ساده که در مقابل کودک در اتومبیل بازیش قرار گرفته می تواند ساعت ها حواس پرتی را برای یک ماشین سواری طولانی ایجاد کند.

 

آینه بالای میزکار

اگر میز کارتان رو به دیوار است، ممکن است آینه ای نصب شده روی دیوار را در بالای آن نصب کنید. این به شما کمک می کند تا دفترکار خود را بزرگتر احساس کنید، شما احساس راحتی خواهید کرد که هیچ کس نمی تواند پشت سر شما بیاید و از آنچه در اطراف شما می گذرد باخبرید.

آینه نزدیک درب ورودی

این یک ایده جالب است که یک آینه زیبا در جایی در نزدیکی درب ورودی خود نصب کنید. حتی اگر یک میز خوب یا کنسول کوچک در زیر آن وجود داشته باشد، بهتر است. شما قادر خواهید بود که آخرین لحظه موهای خود را بررسی کنید و قبل از بیرون رفتن لباس خود را چک کنید. یا مکانی برای فیش ها و نامه و کلید هنگام ورود به خانه فراهم می کند. یک چیدمان دوست داشتنی از گلهای تازه ، وقتی در آینه منعکس شود ، فضا دو برابر زیباتر به نظر می رسد!

 

آینه بالای شومینه

یک آینه چشمگیر نصب شده بر روی یک شومینه گرما را به یک اتاق اضافه می کند. این امر به انعکاس فعالیت های اتاق کمک می کند. یا آینه ای را در هر طرف شومینه آویزان کنید تا نمای اتاق بزرگتر شود.

 

آینه روی یک میز

اگر از استفاده از شمع و درخشش زیبایی که به شما می دهند لذت می برید، از آینه به عنوان سینی استفاده کنید و شمع ها را روی آینه قرار دهید. این امر باعث می شود تعداد دوبرابر شمع و نوری که از آنجا بیرون می روند ، ایجاد شود. تنها چیزی که تقویت نمی شود رایحه ای دوست داشتنی است که اکنون در بسیاری از شمع ها وجود دارد.

 

کنسول و آینه نزدیک میزناهارخوری

یک آینه روی بوفه یا کنسول در اتاق ناهار خوری یک حس خوب است. اگر سرگرم باشید ، آینه مجموعه زیبایی از غذایی را که نمایش داده اید منعکس می کند. مطمئن باشید که آینه ظروف کثیف آشپزخانه را نشان نمی دهد!

 

آینه در دکوراسیون راهرو

یک راهرو باریک و تاریک می تواند با آینه ای که استراتژیک در آن قرار دارد، جادارتر به نظر برسد که به انعکاس نور کمی کمک می کند.